Bejelentkezés

 

Ha bármilyen kérdése, észrevétele van kérjük írjon a következő e-mail címre: Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

Call Center és orvosi szolgáltatások ügyében keresse cégvezetőnket, Rácz Józsefet

Az e-mail címe: Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

Telefonszáma: +36/20 584 1066

 

A Direktdoki.hu csapata

 

Név
E-mail cím
Telefonszám
Szakma

 

Célunk és filozófiánk bemutatása

Sokan első pillanatra azt gondolják rólunk, hogy „na még egy oldal” a sok közül, akik azt állítják, hogy fellendítik a magánpraxisomat és csak úgy zúdulnak a páciensek. Persze ilyenkor az az ember gondolata, hogy köszönöm szépen nem kérek ebből, nekem nincs időm ilyenekkel foglalkozni, hiszen a jelenlegi pacientúrám kezelése sok időt elvesz már így is az életemből, nincs időm nekem a neten böngészni még. Mi ezt pontosan így látjuk és ezért is hívtuk életre az új szolgáltatásunkat, ami valóban egy szolgáltatás és nem csupán egy megjelenési lehetőség Önnek – orvosnak – akinek a hivatása gyakorlása a legfontosabb és a legkifizetődőbb is egyben. Az élet persze nem ilyen egyszerű, hiszen a pácienseknek meg kell találnia Önt, el kell érnie Önt a legkülönlegesebb időpontokban, amikor Ön éppen:


- Rendel és a páciensével foglalkozik
- Műtőbe készül és bemosakszik
- Ügyeleti nap után otthon pihen, hiszen ma nincs rendelése
- Szabadságon van és szeretné kiélvezni az üdülés minden pillanatát
- Fontos családi eseményen van és illetlen lenne felvenni a telefont.
- Autóban ül és zenét hallgatna…


Természetesen ezt lehetne még sorolni tovább is. Tisztában vagyunk azzal, hogy szükséges a meglévő pacientúrával a kapcsolatot ápolni, hiszen az ügyfél elégedettsége lételem. Persze a legtöbb esetben ezen hívások tartalmát tekintve nagyon hasonlóak lehetnek:


- Időpont kérése rendelésre – előjegyzés
- Lelet-eredmény utáni érdeklődés
- „Fogytán a gyógyszerem”
- „Csak egy kérdésem lenne…”


Persze ez a sor is lehetne sokkal hosszabb. Önnek pedig a szabadideje kevesebb és rövidebb.
A mi megoldásunk erre a problémára ad választ. Két pillérre épül a rendszerünk:


- Webes felület, on-line és off-line kapcsolattartási lehetőséggel
- Call Center, ahol a telefonos operátorok többéves egészségügyi tapasztalattal bíró call center vezetők iránymutatásai alapján kezelik a beérkező hívásokat


Mindez úgy történik, hogy az Önt kereső páciensek kizárólag az Ön rendelési idejére kaphatnak időpontot, tehát az Ön magánpraxisa számunkra szent és sérthetetlen. Hogy mindezt hogyan?
Minden partnerünk saját telefonszámot kap! Az erre a számra érkező hívások lekezelésekor kizárólag az Ön által megadott módon járunk el. Ez a telefonszám az Ön kérése szerint bármilyen körzetszámú vezetékes hívószám lehet. Ezt a számot Ön publikálhatja, de akár saját telefonját is átirányíthatja erre a számra, amikor Ön úgy véli, hogy nincs ideje hívásokat fogadni.



Mottónk: Kényelem, komplexitás, egyszerűség

Kényelmi funkciók:
- SMS értesítő: Amennyiben az Ön páciense valamely rendelési időpontra előjegyzi magát akár telefonon, akár interneten, akkor erről a vizsgálat napja előtti délután mi SMS-ben küldünk egy emlékeztetőt.
- Orvos kiértesítése minden előjegyzésről – okostelefonra naptár-bejegyzéssel. E-mailban.

Komplexitás:
Célunk, hogy minél több diagnosztikai központtal is partneri kapcsolatot építsünk ki, hogy Önnek a mi rendszerünkön keresztül – egyszerűen – lehessen labort kérni, képalkotó vizsgálatra pácienst előjegyezni. A leleteket pedig a mi rendszerünkön keresztül Ön bármikor megkaphatja és legyen bárhol, Ön meg is fogja tudni nézni, amennyiben fel tud lépni az internetre.
A koncepciónk lényege, hogy aki a mi rendszerünkbe egyszer „betér”, ott minden kérdésére választ kapjon és minden egészségügyi igényét kielégítsük.

Egyszerűség:
Manapság, aki a netet használja tisztában van a közösségi oldalak működésével, logikájával. Nos mi ezt a szisztémát próbáljuk alkalmazni – természetesen specifikusan, amire szükség lehet egy egészségügyi probléma ellátása kapcsán.

Profizmus:
Csapatunk tagjai többéves magán-egészségügyi múlttal rendelkeznek ahol elsősorban az ügyfélkapcsolatok minőségének fejlesztésén dolgoztak. Célunk, hogy Önnek megkönnyítsük az életét úgy, hogy közben a páciensei is elégedettebbek lesznek.

 

Online és telefonos időpontfoglalás kényelmesen és egyszerűen. Kifizetődő, teljes körű orvosi asszisztencia. Direktdoki, directdoki, időpont foglalás, online időpont foglalás, előjegyzés, online előjegyzés, orvos, időpont, előjegyzési rendszer, időpont foglaló rendszer, call center, orvosi asszisztencia,egészségügy, diagnosztika, orvoskereső,